Girls night out

- Friday is on.
. I'm at mamiis.
Internet hemma ville inte samarbeta så vi tog en promenix hit.
Bli bjudna på lite lunch, ta sig ett bad och blogga av sig lite ;-)
Jag är badad och fräsh, len och ren.

Igår vare girls-night-out.
Mötte upp tjejerna på Brässeriet för att avnjuta en sjukt bra middag.
Jag tog köttfärsbiff med färsk potatis - Hade varit sugen på färsk potatis hur länge som helst.
Överträffade mig, helt sjukt gott.
Till ett sådant pris!
Strongly recomend.
Brässeriet - Fem av fem kajer.
I glasen - Gott, vitt, italienskt.
Fyllde sedan vidare med raberbejpaj med chilimarinerade jordgubbar och vaniljglass.
Sällskapet bestod av Syrris, Joss, Millis & Tiien + Bebis i magen :D
Så mysigt att träffa er darlings <3
Snart igen.

Sedan dök även fröken Segelsbo upp.
Vi bytte ställe och slog oss ner på plock.
Sedan vidare till Gillet där sällskpaet vart bra mycket större.
Avsultade kvällen på Framfickan med mojitos.
Många välkända ansikten, åh roligt, roligt.
Sjukt bra kväll - Tjejer, tjejer.

Ikväll kör vi outgoing.
Jag låter Jossi ha sin sovmorgon, sen vill jag veta hur vi styr denna natt.
Röstar starkt för damens ballkong.
Måste upp på Gränby och köpa rosé bara... Thats my only mission.
Tror det blir klänning ikväll... Nej, jag VET att det blir klänning ikväll.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0