Go publish

- Ahh jag tappar!
Jag hinner inte med. Jag fotar och gör och tänker och skapar inlägg i huvet.
Men jag hinner bara inte Go publish.
Let's have a marathon...

Semesterveckan rules..
Det är vad jag jag kan säga er.
Börjat varje dag, så även denna dag, med dryga timmens powerwalk.
Ska försöka vara duktig med övningarna hemma också.
Idag vart det rumplyft, situps & benlyft.
Hela magen spänner av träningsvärk..

Ikväll blir det date med Snygg-Matilda.

Vi hade tänkt oss Framfickan med hon undanbad sig detta ställe så vi får se vart det bär.
Jag tänkte föreslå Plock...
Sen är det ju Sommarklubb på Bj ikväll tror jag bestämt.
Lite dans vore väl inte fel enligt mig.
Hoppas M nappar, She's a partyanimal så det borde inte vara några problem.
Sushi innan det tror vi.
Imårrn har de lovat BRA väder, varmt och sol.
Blir det så tar vi Matilda i handen och kör sol & bad ute vid.. Lyssnarängen kanske?



Morgon-prommis-dressad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan starkt rekommendera Lingon!

Inte lika "sluskigt" som framfickan.

2010-06-09 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0