Kärlek kärlek

- Morning sunshines!!
Uppe i tid.
Jag lovade Syster att kirra frulle, så då vare bara att maka sig upp och göra det.
Äggmackor & Oboy.
Så nur när klockan är lite efter 10.00 så har jag redan hunnit
. Käka frulle
. Diska
. Hänga in kläder
. Tvätta.
. Mejka mig

Vid 15-tiden ska jag befinna mig i Eriksberg och hämta mina underbaringar.
Innan dess då..
Solen skiner och himlen ser faktist rätt blå ut idag.
Det ser ut att vara solvänligt nere i parken.
Så jag funderrar starkt på att ta med mig oljan och en filt och läsa klart Elsas mode nere i solen.
Får skona fejset iochmed att jag redan hunnit spackla mig...
Men kroppen kunde kankse få sig en sun-touch.


Underbara bilder på underbara <3
Först på Systers Wilmis & Viktor, och sedan på brors Emrik, Adam and little John :D
Kärlek kärlek.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0