My bad side


Dagens lätta
Idag bär jag en vit byxdress.
Det är Linas, himla fin & bekväm.

Jag kan inte bestämma mig - Powerwalk eller inte powerwalk?
Egentligen orkar jag inte.. Jo det gör jag visst.
Men jag vill väl inte då..
Jag kan få sån panik på mig själv över att jag inte orkar träna regelbundet eller tänka på vad jag äter.
Då känns det bara onödigt att gå ut på EN powerwalk, vad ska EN powerwalk göra för skillnad..?
Jag vill ju bara trolla fram den där kroppen, då - om jag jag bara fick den så skulle jag kunna powerwalka varenda dag...
Men om jag bara kom dit då...
Nästa vecka.. N ä s t a vecka.
Hur många gåger har jag sagt det.
Men nu har vi sagt det iaf - Att nästa vecka.
Då har vi 3 veckor på oss till Gotland.
(3 veckor, vad dåligt, varför höll vi inte igång under hela våren bara så hade vi ju fan varit där reda...)
Varför skjuta på allt...?

Jaja, jag ska inte bli av med 10 kg direkt.
På tre veckor måste det kunna bli NÅN skilnad iaf.
Om jag är skit duktig, om jag kan vara skit duktig i 3 veckor.
Då vet jag att jag får en grym belöning iform av underbart samvete..
Armarna vill jag sticka in en nål i och suga ut ALLT som inte är muskler.
Mina armar händer det fan inte ett skit med, dom är starka.
Jag har mina muskler där, men resten vägrar GO AWAY.
Det är mitt värsta... Från brösten upp vill jag bara suga ur all skit lixom...

Nästa vecka börjar Go-Slim, Eat så lite du kan, Powerwalka, powerwalka, powerwalka
och gör alla dom där övningarna VAARJE dag.

DÅ.. ska väl nåt försvinna...
Se till att vara duktig nu tjejen!

Jaja, nu har jag klagat av mig.
Det låter säkert larvigt och nojjigt men jag SÄMST ibland.
Så äre...




Jag lägger mig och gör övningar, men skiter i powerwalk...


Kommentarer
Postat av: moa

crazy, din kropp är perfekt!!

2010-06-22 @ 21:00:25
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Kristina

I wish! Men tack Moa :)

Vi kan byta..

2010-06-23 @ 10:29:44
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: ...

Om du går ner 10 kg kommer du bara väga 35 kg

2010-06-24 @ 08:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0