Några mera ord

Igår anlände vår Fina Frida till stan.
Fick träffa na' på en gång :D
Vid lunchtid stod hon & Syrris i solen utanför Holmis och var lite hungry, som jag.
. Sallad och catch up nere vid ån <3

Efter jobbet knatade vi bort till Framfickan, där det såklart var knökfullt.
Vandrade vidare för att se fotbollen på Villa Romanas uteservering.
Nöt&Choklad-kaka med jordgubbar & vaniljglass.

Sen prövade vi lyckan på Framfickish igen.
Alla besvikna chilifans hade gjort plats åt oss då :D
Så då fick vi lite goda drikar där  iaf.
Awsome dag - kväll.

Längtar tills imårrn.
.Då det blir Estocolmooo med las chicas.
Jag har passande nog min lediga dag på Torsdag.
Utgång it is.
Jag är taggad och plnaerar en look...

Talk to you later <3



Yesterdaay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0