Stopid

Gone with the wind...
Min första dag på denna semestervecka förstördes helt...
Efter att börjat som världens bästa och varit det enda till för någon timme sen :((
Me so sad.
Vi var ute på dagens andra powerwalk med Jossi.
Syster hade min lur i sina shorts.
När vi kommer hem och ska ha min telefån är'en borta..
Att tappa en telefån när man är ute och går..
Stopid stopid STOPID.
Hoppas på att kunna få en ny telefån gratis om jag förlänger mitt abonemang.
Har så INTE lust att pynta för en ny telefån asså..
No need :´(

Jag lovar er updatering från min helg med grymma bilder.
Men just nu - Ingen lust :((

Ring inte mig, jag kan lixom inte svara..


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Stopid me ha... me so sorriii :(

2010-06-08 @ 00:25:42
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0