Party-Spröt

Aah det kittlar i mina party-spröt.
Det kan jag inte undkomma.
Efter sträckläsning ur Elsas mode så kan man inte som tjej som älskar att fixa sig och klubba - bli annat än festsugen..
Inte bara fest-sugen utan just på att få fixa sig också.
Haha tjejerna drog på ett braa flabb när Jag & Syster tjatade om utgång i Torsdags..
'' Jaa vi alla är lediga, vi kan fixa oss tillsamans utan stress ''
Haha... Well I love that.
Att få fixa sig en hel jävla dag.
Göra allt från grunden.
Helst vill jag fixa allt, börja med en lång dush, rakning, insmörjning, anskitsmask, färgning av ögonbryn, fixa naglar, noggran mejk, volyma håret, locka håret...
Girls know.
Nej, man gör nästan aldrig allt, men ju mer man gör innan fest...
Ju lyxiagre känner jag mig.

När jag lyssnar '' No spekaing americano '' så BLIR man klubbsugen.
När 'dunket' går igång.
Då vill man bara befinna sig där i vimlet och veva med handen..
Det vill man.

Det vart ingen klänning för mig i helgen.
I helgen vill jag på't igen, iförd KLÄNNING och inget annat.
Bartömning på Gillet ;-)
Im in, så mycket vet jag.
I ren Elsa-spirit så hade man ju inte precis tackat nej till att befinna sig på Sturecompagniet eller Riche haha..
Men de senaste nätterna på Birger har faktist inte alls varit dumma.
Sen kunde jag gjärna springa på en snygg man också ;-)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

We're loveing it that's for sure...!

Åh om solen kikar fram så vet jag att jag vill ;)

Hoppas, hoppas..

2010-06-15 @ 19:37:16
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0