Midsommar, Fridis & Styrkan..

- Hej igen fina :))
Tillbaka i leken om en säger..
Kände mig så sjukt dålig efter det där inlägget så det vart en riktig styrkeomgång på mattan med bollen.
Imårrn KOMMER jag ha träningsvärk, annars vet jag inte..

Snart kommer Syrris hem.
Har icke förberett nåt käk...
Men jag är sugen på nåt gott!
Det kommer hon också vara..

Snart äre midsommar också...
Det lutar åt Midsommar på landet ;-)
Kransar i håret, god mat och trevligt sällskap.
Mer begär jag inte :P
Så får vi se vad det bli på midsommardan'.
Ev. skulle vi åkt med Mamii till Estocolmo och spendera Kvällen & Söndagen hos bror med. familj.
Men nu ser jag att Fridi suger på att ev. komma hit redan på Lördag.
I så fall skulle jag gjärna träffa henne :))
Det är ju en sån där tjej som gjärna vill göra saker, och det gillar jag också.
Meen vi får se.

- Darling! Grönan under tiden du är hemma kanske? Vore inte alls dumt enligt mig..


Drog fram några VR nummer och slog upp Träning&Hälsa sidan där de alltid tipsar om olika övningar haha.
(Nu kör vi)









En av mina favoritövningar.
.Rumplyft, hoppas det ger result ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0