För jag & C var precis lika snygga i våra hettor!

Efter en SJUKT värd dag.
Helt grym, helt som jag vill ha lediga dagar.
Hade min egen-tid imorse när Syrris var iväg och tränade.
Jag mötte Carro nere på stan och vi hookade med Syrran.
Gick och strosade, det vart lite väl valda inköp också :))
Jag fick med mig ett linne & hårfärg.
Det vart lunch & fika på Waynes innan syrris var tvungen att Hit-the-job..
Jag & min snygga vän fortsatte att trotsa vintervädret..
Till slut gav vi upp och tog bussen hemåt - först ett stop hos henne sen knatade vi den väldigt korta vägen hem till mig.
Och då vart det fixar-stuga.
Hår & Klädfix :))
Carro pimpade en body... Jag ska me pimpa.
En klänning, ett vanligt svart, tråkigt fodral som ska få axelvaddar och lite kedjor :))

Carro länade oss just, bytte henne mot Syrris som kommit hem nu.
Nu äre Måndagsmys..
Efter Fredagsmys, Lördagsmys och Söndagsmys så kommer Måndagsmys <3
Måndagsmys framför 'Familjen Annorlunda' det är skön-program de..

Fick lite duktigt gjort idag också.
.Skickade iväg en jacka till en bloppis-köpare :)
.Ringde & bokade ny tid hos tandis - Fick en ny redan på Onsdag..

Men nu måste jag säga TACK till Carro.
Flint-Carro som just drog härifrån så jävla snyggg och underbar <3
Den tjejen är så jävla grym så jag finner inga ord.
Fan va hon är bra, hon är som jag fast en bättre version.
Som skrattar åt det jag vill att man ska skratta åt.
Och som säger sånt som jag vill skratta åt.
- Kärlek åt dig Carro, tack för idag <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Totally agree, in everything you just said!



2010-03-01 @ 23:23:15
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: carolina

you are wonderfull sweetheart <3

2010-03-02 @ 07:44:59
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0