Modevisning på Lördag!

Tisdag - Träning imorse innan jobbet.
40 minuters hårdkörning på bandet.
+ Styrkeövningar i relaxen.
Det sämsta är att jag glömt min snygga rosa vattenflarra på gymmet, och har hittils INTE kommit ihåg att lägga ner någon ny...
40 minuter på bandet utan vatten är ingenting för mig asså...
Och dricka ur dom där behållarna som finns känns inte heller som nåt för mig...

Kortis dag på jobbet.
När jag slutat prövade jag min klänning jag ska ha på modevisningen på Lördag.
Missa inte Holmlunds modevisning på Birger på Lördag.
Mingelbuffé som alltid håller måttet + utlottningar från bla. Acne.
Don't miss!!
Iaf.. I'm wearing a little black.
Från Lipsy faktist, hittar dock ingen bild på den :(
Den är schnygg!

Let me have my ego.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0