Sensation..

Nu ska jag dusha av mig, smörja in mig och hämta täcket.
Lägg sig i soffan och mysa, snart börjar filmen :)
Enligt reklamen så blir det en del Frank Wagner i kvällens film.
- Ja tack.

De säger att han ''ligger runt med småtjejer nu.''
What a reputation.
Men ligg med mig dårå.
Sov hos mig tack!
- Ja tack.

Det ser ut som att han står på Bj... Och bah väntar!
Nej nu ska de fixas marängswish.
Vi har även choklad - Sensation yoghurt&strawberry.
Plus naturgodis - Wihuuuu!!!
- Oh yes its sunday!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

-Come to mama..... skulle jag troligtvis inte säga men jag skulle tänka re' och glo ögonen av mig om han stod där och vänta :P

2010-03-28 @ 20:36:17
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0