I see you allover me!

Som sagt I'm a fat sucker för lång-dushar...
Det är bland det bästa som finns, sitta där och dusha as varmt.
Länge och ännu längre, det luktar alltid ap gott där inne av alla produkter.
Man löddrar in sig med vitt skum och blir lenare än en bäbis va..
Love it, jag fastande där rätt så länge imorse också.
Ledig, ensam home.
Spotify går på högvarv, jag bara dansar runt här i min ensamhet.
- HUR skönt ja!

Min hunger börjarar ta över lite så något att äta vore inte så dumt.
Sen kunde jag bara slänga på mig lite bra kläder, ladda mobilen med lite nytt pump.
Sen ge mig ut för lite motion.
Vart så jävla nöjd med mina ben idag, dom kändes helt hårda och fasta så då vill man gjärna fortsätta på det va :)
Just nu är mina Plis-Give-Me-Soon armarna och magen.
Fix me now.

Såå.. Mat sedan ut i friska luften.
Jag luktar gott som fan och klockan är inte alls mycket än.

- Tack gode gud för den här dagen.

Min nya dödar låt är Jason Derulo - In my head

Everybody’s looking for love.
Ain’t that the reason you’re at this club.
You ain’t gonna find it dancing with him. No. Oh.
I got a better solution for you girl. .

Just leave with me now. Say the word and we’ll go.
I’ll be your teacher. I’ll show you the ropes.
You’ll see a side of love you’ve never known.
I can see it going down, going down.

In my head, I see you all over me.
In my head, you fulfill my fantasy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0