Snyggast nu

Kikade in på Gynnings blogg och läste en riktig rad...
'' Jag vill inte komma upp ur havet med en liten page,
 jag vill ha ett svall som klistrar mot min brunbrända rygg
''
Så jävla rätt, en blöt page..
- Neej tack haha..

Jag tänkte lista några av mina absoolut snyggaste just nu.

Gynning givetvis..
Så jävla snygg i Scorett-Kampanjen.



Blondinbella blir bara snyggare och snyggare, hon utstrålar så mycket självkänsla.
Thats sexi!



Audrina Patridge IS a favourite



Mera svenskt.
Sofie Fahrman - Sjukt snygg



Agnes Carlsson - Galet svall ALLTID



Lammkött - Ja tack haha.
Kenza, snygg kropp, snyggt hår, snygg fejja...



Kommentarer
Postat av: sofie

men gums, du e med på min snygg-lista ;) Hoppas allt e bra!! KRAAAM sötnos!

2010-03-22 @ 20:56:11
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: Kristina

Men TACK älskade, och jag som glömde att stoppa in DIG på min Snyggast-Just-Nu...

(Beror väl lite på att jag vet att du inte är 'just nu' utan kommer hålla lite längre vah) ;-)

2010-03-22 @ 22:27:54
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0