Jag önskar mig ett badkar

- Hey darlin's..
Solen skiner fortfarande, lär behövas för att smälta bort all tokig snö.
Dagens 2 måsten är avklarade.
- Fet sovmorgon
- Promenad

Jag satte mig i dushen.
Ah jag ville bara somna där inne, det var så skönt och varmt.
Jag önskar mig ett badkar där jag kan ligga och känna mig lyxig i skummet...
Badkar is amazing!
Badkar is something I do not have !

Johan Falk filmen igår var as bra.
Leo Gaut - och Kinnaman var med en liten kortis iaf.
Det ger mig hopp om att det FINNS så där snygga killar som jag vill ha haha.
Om de finns i just den här staden vet jag inte men..
Jag skulle kunna tänka mig en tripp till Stockholm ganska snart igen..
Och där finns de iaf ;-)

Panncakes till middag, vi tänkte lyxa till det lite.
Har både vit & lus blockchoklad i skafferiet + gräddig chokladglass...
Ah lyx-panacakes-dinner it is!

Ni snygga läsare ökar ser jag & We love it vah :))
Hoppas ni stannar!

NU kör vi en ego-boost från min dag i solen.
Brillerna is framme för att stanna.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0