Weekends are my fun

Mätt & belåten tjej.
Det vart bapotatis med skagenröra, avokado & räkor.
As gott!

Men helgerna är så sjukt bra.
I Fredags var det lets dance mys hemma hos Mamii.
Med Wilmis & Viktor, Syrrans ädelstenar.
Dom är mina underbara <3
Jag avgudar dom lika mkt. som dom avgudar mig ;-)
Tacos i vanlig ordning.
Åh, mina älsklingar!

Och i Lördags var det som sagt modevisning.
En heldag, direkt efter jobbet bar det av till Bj där det repades för fullt på catwalken vah..
Jobblooken byttes mot danslook och vid 20-tiden var det dax för dinner :))
Lagomt berusad, jag har haft tur med mina alkoholintag den senaste tiden.
Så där lagomt påverkad..
Höll mig till vin & cider plusminus lite mindre god tequila.
Men bara för att det kändes så oartigt att tacka nej haha ;-)
Åh det var så roligt, tjejerna var där.
När senast dansade vi alla tillsammans, jag säger Gotland och menar nästan Gotland.
Grymt roligt.
Och mina co-workers, och mina gamla co-workers var där.
Både Anna, Marie & Emma var där - Snyggingar!!
Sen hojjade vi hem, stop på Statoil för French hot dog...
Snabbt, billigt - Gott haha..

Nu undrar jag varför Gossip Girl uteblir i TV-tablån ikväll???
Tråååkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0