A night on the speakers

- Hey hey H A L L Å Å Å H...
Vilken lång dag - Uj uj uj.
Men den gick ganska smidigt iaf. kunde varit bra mycket trögare.
Med tanke på natten.
Det vart Birger, jag kan säga att jag med mitt jobb Ä G D E.
Jag säger som Syrris skrev - Det vart en högtalarkväll.
Jisses vad vi körde. Owned asså.

Sen tajmade vi vår käre Lina med bil som körde oss hem va.
Awsome.
Glömde otrevligt nog kvar min jeansjacka där :(
Måste sända iväg ett litet sms och kolla om den synts till.
Hoppas hoppas, jag älskar den och vill så gjärna ha den tillbaka.
Tummar hålls.


Tog en snabb dush och ligger nu under täcket och tröttar mig.
En fin sallad till middag vart det, som nu ligger i magen och ger mig mättnadskänslor.
Åh, nu äre Per Morberg.
Åh ge mig mera mat, ge mig en man.

Just nu.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tror bestämt att det vart en man igår vah... :P

2010-05-20 @ 22:50:50
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0