A perfect kiss

Åh nu håller jag mina tummar.
Snygg Serri & her sister ska fylla i sina fina läppar nästa Fredag.
Förhoppningsvis funkar tiderna för oss också.
Skulle vara awsome med en tid på morgonen, så vi hann innan jobbet.
Jossi är också på.
Vore grymt trevligt att åka alla fem.
Fem snygga tjejer :P
Vi ska pröva Adam & Eva kliniken, verkar bra :)
Åh hoppas de har morgontider kvar.
Perfekt i så fall, så har vi nya, snygga läppar allihopa lagom till våran barbeque :D
Lite svullet säkert, men det kan jag leva med.
Det kan jag LEVA MED!
Åh jag längtar efter den där putiga läppen.
Peyre & Greta har verkligen perfekta plut.
Det är så jag vill ha mina :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0