Hungry little ladie, spreading her wings

Summer is back!
Fast ändå så vaknade jag inte helt lycklig imorse.
Mitt huvud dunkade fortfarande :((
Turis för mig att jag var ledig idag då..
Två alvdeon senare och det kändes lite bättre.

Jag & Lina tog med oss frukost ner i parken.
Korvmackor & american pankaces.
Och vanijlrån :))
Så skönt att ligga där och bara lapa sol och nästan slumra.
Tyckte dock inte att solen tog alls...
Får hjälpa brännan på traven med ett solariebsök ikväll.
Thats a deal :)
Ska möta Syris på Heidan efter hon slutat jobba.

Lina har nu åkt iväg till jobbet och jag ligger och glor på The city och masserar mitt lilla huve..
Längtar tills på Lördag - Fest fest :D

Sen längtar jag efter ett äventyr.
Börjar vara sugen på något nytt med mitt liv.
Ny stad eller nytt land.
Pröva mina vingar, göra något nytt.
Ut och se mig om i vida världen.
Egentligen är det väl nu man borde göra det.
Inget som håller kvar en egentligen.
Ung, Singel & Hungrig på livet.
Vi får se till hösten men min hunger is growing :))
We'll see.. We'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0