Im feeling so good

Oh beatiful day.
Nyinflyttad och klar är hon - Vår söta Lina som nu ska bo här under sommaren.
Vi kan inte få nog av att konstatera hur bra sommar vi har framför oss.
Och att hon nu äger en liten söt bil gör ju inte saken bättre.
Mini-Road-Trips, badutflykter, Tärnsjöutflykter & Stockholmsbesök...
Can't wait.

Hon kom vid 2-tiden inatt.
Då vart det nattmackor framför Tvn med cath-up.
Idag sov vi ut, tror alla behövde det.
Förutom Kajsa haha.
Sen vart det frulle för att sedan traska ner till Heidan för att sola.
Har inte solat på över ett halvår, och jag som hatar att vara en blekfis..
Jag & Syrris hade inte testat 'nya' solariestället på Heidenstamstorg än.
Ett obemannat fräsht ställe som vi tänker nyttja en hel del nu.
Time to get brown.
Lina är SVART så nu ska vi ligga i.

Och NU ska jag besöka dushen.
Har inte tvättat håret sen det sattes i.
Enbart användt torrshampoo så nu ska det bli lite fräsht.
Ska verkligen försöka att hålla på tvättarna för ett långvarigare hår..
Ny borste är införskaffad också..


Jag älskar mitt hår.
Det är mitt, det känns verkligen som MITT nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0