Jag älskar att vara omgiven av så snygga, mysiga damer

Updaterar min Söndag så flitigt jag kan :))
Syrris hår är långt nu.
Så jävla snyggt äre, skit fina färger, precis som hon ville ha det.
Med några ljusare slingor i hennes egna hår som Fröken Frisör får fixa på Onsdag så blir känoners.
Nu lockar Serri det och jag bara glooor :P
Jossi är här & jag har bjudit damerna på nybakat fika.
Det vart 2 omgångar muffins & en cheescake.
Jag ska visa er lite bilder så man blir lite sugen vah ;-)

En sak jag måste hylla med våran nya roomie är ju helt klart hennes frisörgrejjer hon släpat hit :D
Världens bästa rosa 3000 kroners plattång & en lika bra fön som kan blåsa helt kall luft.
Känns så jäkla bra, vilkehappie!n timing.
Nytt hår & världens bästa redskap :D
Im happie!

Nu ska jag återgå till tjejerna.
En hel dag med snygga tjejer, så mysigt & trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0