Jeans-Jeans

- Hello hello.
Här är man nu nysolad & nydushad.
Känner mig faktist redan - Efter endast 2 besök på soalriet, ganska brun faktist.
Och då var jag verkligen så osolad man kan bli innan.
Så fräsht, jag vill bli brun som en apa nu...
Funtar på att slänga in en tandblekning i munnen också.
Tänderna ser ju ännu vitare ut när man blir brun i ansiktet.
Insmord med bodybutter från Hawaian Tropic är jag också.
Lyxigt.

Idag vart det min aprikosa tröja från Tiger & en lång, rak hästsvans.
Körde på jeans-jeans.
Ljusa jeans & ljus jeansjacka, tycker det är snyggt :))
That's will be my HISS idag :P





Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg, snygg och snygg. Som alltid. <3

2010-05-03 @ 23:57:28
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0