Pounds - DROP, plis!

Nu äre fan dax igen - Eller nu äre DAX.
Nu orkar jag inte kämpa längre, det är det som är problemet att jag bara vill trycka på en knapp.
Jag vill bli SKINNY nu - NU.
Utan att sluta äta, utan att behöva powerwalka...
Jag vill bara trolla - Men jag kan inte trolla.
Så nu ska jag försöka vara duktig.
Duktig är helt fel ord, för det jag känner är typ att jag ska försöka äta så lite jag kan, och det är inte så duktigt.
Men det känns som en lätt väg, om man nu klarar av det.

Åt frukost idag.. Sen gick jag och grubblade på detta hela förmiddagen och ville absolut inte äta nån lunch..
Det vart en munk & en drickyogurth - Hur nyttigt det nu var men det kändes lättare än att äta  mat.
Ingen middag tack - Sa jag.
Men föll ändå dit och käkade en skål nudlar...
Imårrn är jag ledig och ska försöka hålla igen.
Och jag MÅSTE powerwalka.... Thats a MUST.

Byta fejs, kropp, boobs & liv med valfri människa nu -
Audrina Patridge Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0