R.I.P. Jeansjacket....

- Heey Lovverrrrs, med ett knarrande ärr ;-)
Vilken bra dag jag haft.
Trots en lång och intensiv arbetsdag.
Fick flera finbesök på jobbet också, alltid lika uppskattat.
Bara snygga tjejer - Puss på er <3

Och efter jobbet vart det lite mera sun-bathing.
Så nu känner jag mig rättså FRESH!
Slippa springa runt och känna sig som en liten snow-flake lixom :))
Lever på skräpmat eller ingen mat alls nu känns det som.
Burgers EVERY day till lunch.
Nyss - En slicad pizzaaa....
Meen så äre.

Och nu är jag så ledsen för att jag slarvade bort min snyggaste jeansjacka på fyllan förra Onsdan :((
Den var perfekt..
En gammal jag hade när jag var yngre som bara hängde kvar i förrådet och plötsligt var perfekt.
Åh, nu vart jag lte bitter :(((
Så onödigt.
Vare nån lycklig en som tog den dårå ellär...?
Give it back, Pliiis.
Put it in a little pink bag and post it to me lixom.... :(
Tror tom. det står KRISTINA i den, på lappen.
För så gjorde man när man va little lixom..
Åh nej!


På kroppen idag vart det detta:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0