Skärgårdskris

Kilo-Killer - Whats that?
JAG ORKAR INTE ENS TA TAG I DET!
Har ni inga bra knep..?
(Fast det finns väl inga knep för att det inte finns några genvägar till en tight kropp..)
Men nåt trix.
Ät eller drick det..
Den övningen gjorde under för mig..
Viktigast att utesluta det ur din kost..
Powerwalka eller löpa - Vad är effektivast för att tappa kropp haha...
- Gaah - Motivation, where are you?

En rolig sak iaf.
Vi tar ledigt midsommarveckan - För då blire Midsommarfirande.
Joss är också ledig den veckan - Catchiiing.
Jobbar fortfarande på att styra kusten mot Sandhamn över denna svenska, vitkiga högtid.
Inte alls för att programmet 'Sandhamn' lockar mig - men jag tror verkligen - Är övertygad om att det är grymt där.
Om man själv är grym och där med grymma tjejer - Så blir det nog grymt.
Har hört att vi skulle älska Sandhamn.. Och jag tvivlar inte en sekund..

Kommentarer
Postat av: Fia

Jogga ca 4-5 km 3 dagar i veckan och ät nyttigt och träna på som ni brukar så kommer det hända saker. Ta i liiite mer än var ni brukar och gör några till rep så händer det en hel del på BARA 1 MÅNAD! :)

2010-05-06 @ 11:43:13
Postat av: Kristina

'Träna på som ni brukar ' Men vi tränar ju inte längree - Det är det, vi har döttt.



Men tack Fia, jag måste ta tag i mig :))

2010-05-06 @ 15:01:12
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0