Touching me, teasing me - telling me to go

- Amen GOOD jävla morning.
Faan va bra jag mår.
Efter en sån grym kväll så är lite headech inte mycket att grina för lixom.
Hade städhandskana på mig igår så det hölls undan och knappt ett glas står på diskbänken idag när vi vaknar.

Vi bjöd våra vackra vänner på grillat från balkongen.
Mini-spett med fläskfillis, chorizo, champinjoner & grönsaker.
Majskolvar, 'Ribbs' och en makalös coleslaw!

Fan va jag ska värma mig en grilltalrrik nu.
Var bara tvungen att skriva av mig lite först.

Vi dansade non-stop på Birger igår.
Musiken öste, satte inte min fot inne på 'rnb' golvet.
Jag med mina snygga tjejer... Thats things haha.
Lagomt berusad...
Jävligt bra vibes.
Nya läpppar - Vi kände oss som kungar! Haha

Börjar morgonen idag med  Stromae - Alors on dance som är tidens bästa låt.
Följer upp med Jay Sean - Ride it och jag kan banne mig inte sitta still.

NU - Grilltallrik & lite dans haha..

Mår - Bäst!
From head to toe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0