Trööött

- Morning sweet's.
Jag är AP trött, ligger här i soffan som en potatis.
Känns så trist att sova bort halva sin lediga dag, så jag masade mig upp..
Ser en skitmörk himmel ute :((
På min lediga dag.
Jag tror jag tänker börja dagen med lite beatifix.
Måste ta en dush & tvätta håret innan jag kan känna mig som människa igen.
Är det trist väder hela dagen kommer jag aldrig gå ut och gå, solen blir avgörande.
Skulle inte ha så mycket emot en hemmadag heller...

Övningar på yogamattan och situps på pilatesbollen - Det SKA jag göra.
Men första ska jag göra mig fräsh.

Åh vad jag önskar att jag hade ett badkar.. Ett as lyxigt bubbelkar.

Jag har en dush!
Fan va trist det låter.
Äh :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0