Jag & Familjen

Idag vart det som sagt family-time i Eriksberg hos Syrran.

Wilmis är kanin-vakt så det vart ganska mycket kanin-tid med Skrutten :))
Tur att Lina var så djurvan så hon fick agera lite djurbärare haha.
Wilmis lärde oss allt hon kunde om honom, berättade vad han äter, när han sover, vart han kissar, vart han sover..
Haha sötisen, hade snickrat ihop två hinder som hon lärt honom att hoppa över :D

Sen lekte vi tjuv & polis i trädgår'n.
Vi vart helt svettiga :P
Så planerade vi nästa sleepover hos oss.
'' Men kan vi bestämma näär då...''
'' Ikväll? Nej det passar inte så bra när det är Måndag, du ska ju till dagis då.
Men åhh dom kan ju hämta mig, ni ska ju jobba så då borde det väl passa jätte braa...''

Vi prel. bokade Fredag iaf :))
Bara 4 dagar kvar och på den femte!!!??? Yes! Hihi älsklingstjejen.
Hon ville verkligen inte låta oss gå, tog på sig hjälmen och cyklade med oss hela gatan - Så långt hon får cykla.
Åhh min lilla tjej.
Hon säger alltid hur mycket hon tycker om oss och vi kan bara säga samma sak <3 <3 <3

Jag & Syrris tog en promenad hem i solen iaf.
En riktig lång-promenad.
Svängde in på Heidan  och köpte glass & strutar.

Syster & Lilla sjukt söta John.
Emrik in the background som tydligen växt om mig nu.




Syrris, Wilma, Emrik & Adam - Brors snyggkillar!
Papssi in the corner :)



Min älsklingstjej - Wilma.
Syrris child :)









Bror & Syster <3





Jag mamii & Syster :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0