En rosa goodiebag from That Josefsson girl!

Nu överträffade hon sig själv - Vår älsklingstjej!
Frida Frida...

Sånna som hon växer inte precis på träd.
Fridis is a designer you know...
Och nu ska jag bära henns plagg, äntligen!
Som jag längtat efter att få äga något hon sytt.
För allt blir så jävla snyggt.
Så kom det ett paket på posten idag till oss.
Här snackar vi paket.
Jag & Syrris fick varsin rosa påse...
Massa söta rosa, goda, söta, snygga, chika saker - Som en tjej vill ha.
Sen låg det ett till paket där i, i rosa silkespappar med en svart rosett på.
(Bara inslagningen var vacker)
Vad tror man då ligger i!?
Varsin underbar top som FRIDIS sytt själv!!!
Och GER oss.
Att vara de första hon syr något till  förutom sig själv är ju världens största ära.
Jag satt ju fan och komenterade tyget hon avänt i ena topen som jag såg på en bild i hennes blogg.
(Utan att veta att det var något till MIG)
Gäd, det sitter så fint på, så fina detaljer, så välgjort...
Vi längtar efter att få använda'rom nu.

Titta bara.
Det enda jag kollar efter är den där lappen som borde sitta i nacken...
Med hennes label... Men den kommer - Det vet jag!
Fan va hon kommer lyckas.
Hon är lyckad, hon är lycklig, hon gör mig lycklig.
Hon är Lyxig också :D
Lägg hennes namn på huvet... Frida Underbar Josefsson heter hon.












Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH! Vad ni gör mig lycklig. Passa ju prima :) Så himla glad att ni gillare! <3

2010-05-28 @ 01:19:31
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Så himla glad att vi fick dom...

2010-05-28 @ 21:43:05
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0