Du sviker mig aldrig

Ledig dag - Igeen :D
Uppe med tuppen ändå, nästan.
Efter världens längsta natt kände jag mig sjukt utsövd vid nio-tiden imorse och gick upp och gjorde frukost år syster.
Vi cyklade ner på stan båda två, hon för att jobba och jag för att glida :D
Hade några ärenden att uträtta.
Så vart det lite shopping :))
Världens snyggaste ring som jag letat efter i månader, nu äntligen har jag min döskallering.
Hittade lite fint julkrams på Åhlens också, visar sen.
Med NYA KAMERAN :D
Va nå vajsing med våran så jag tog med den ner för säkerhetsskull och det gjorde jag väldigt rätt i.
Fick en ny - Rätt & Slätt.
En rosa Nikon coolpix -
Med ett rosa snyggt fodral från Golla.
- Det går braaa nu ;-)

Så var det redan helg, otroligt.
Nu ska jag hoppa in i en dush och värma mig lite.
Vi hörs sen lovers, Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0