Fars dag & Ledig Måndag

Förkväll har precis dragit igång - Gynning på Måndagar.
Hon är så jävla snygg i nya frillan.
Om någon kan bära upp kort hår så är det väl damen där.
Starwberry blonde kallade hon hennes nya färg, ganska lik min Syrras kan jag tycka :))

Jag har precis fixat kvällens middag som bara behöver värmas på snabbt innan servering nu.
Bandpasta med salt, svartpeppar, citron, stekt lök & tomat.
Till denna fantastiska pasta som vart amazing kör vi korv.
Lätt Måndagsmat :))

Så kom snön på nytt.

Sjukt mysig dag, jag har bara varit inne och glott på mysiga saker på Tvn och myst.
Hunnit med en överfull tvättkorg och en del jobb med fotoboken som Mamii ska få i julklapp.
Med bilder från Londonresan - Blir så himla bra.


Igår var det Fars dag.
Förmiddagen spenderades bara hemma i soffan fram för Pippi Långstrump.
Såå värt. Älskar Pippi.
Sen traskade vi hem till Världens bästa Papii <3
Han bjöd på lika god mat som vanligt och en underbar kväll.
Av oss fick han en fin flaska whiskey, som vi köpte i London.
Väldigt uppskattat kan jag meddela :))
Vi avslutade kvällen med Chokladmoussetårta.
- Tack Pappa, jag älskar diiig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0