I'm on it!

I brevlådan låg mitt Iphone-fodral och väntade när jag kom hem.
So fresh!
Givetvis her colour pink.
Tänkte updatera till vitt skal också, blir känon!
Jag är helt nöjd.
Apropå telefån, så fick vi världens trevligast mess från våran F igårkväll.
Blir visst ett tidigare besök än vi väntat oss - Yeeeeah!
Och givetvis ställer vi upp på våran partner in crime och styr på festuniformen.
Jag & Syster konstaterade hur mycket vi uppskattat att den damen alltid Frågar efter fest när hon ska komma...
Alltid - Slår aldrig fel.
Love it!
Som sagt - Bara vi är med varann, vi kan parta wherever you want us to parta!
Hajja!
Du är saknaaaad nananana....





Kommentarer
Postat av: sophie

Hej igen. Okej tack dom såg rikitgt sköna ut :)

Ja absolut jätte söta klänningar där :) Åh kul att du tycker att min blogg såg mysig ut. Din är bra har läst den ett bra tag nu :D

Ja läs på du jag ska läsa din jag :D

Kram kram

2010-11-26 @ 21:35:35
URL: http://sophieerikssonn.blogg.se/
Postat av: Frida

FEST FEST FEST och med ER <3 KÄRLEK!

2010-11-27 @ 21:01:37
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0