Krafterna tillbaka

- Hey lovers!
Jag börjar veckan med en leldig dag, alltid lika skönt faktist.
Det blir inte sämre av att solen strålar idag heller :)
Eller att Frida kommer hit idag, dejt it is - Kramdate for sure!

Helgen var underbar.
Jag & Syster tog en taxi hem till Matilda i Lördags.
Vi drack vin & spelade Så ska det låta.
Perfekt på förfesten, sånger som lockade fram många minnen och massor av skratt.
Mina tummar upp för spelet, och mina tjejer!
Lina var också här, har inte träffat henne på år och dar.
Hon hade fyllt år och skulle givetvis firas :))
Dansskorna på & natten dansades bort på Saluhallen.
- Sjukt mycket tack, Lina & Matilda!
Och Syster <3 Du vet!

I Söndags vaknade vi till en ny, underbar dag.
Efter sovmorgon tog vi en skön promenad hem till Mamii <3
Hon tvättade våra dunjackor, blev som nya.
Vi spenderade nästan hela dagen där..
Åt lunch, fikade.. Såg reprisen av ''Så mycket bättre''  som vi missade i Lördags.
Helt fantastiskt program!
Lika fantastisk dag.

Middag hemma på Bellman sen.
Kött & Bea
I glasen - Cola - Klassiskt, en Söndag, dagen efter...
Tv kvällen bestod av :
. Två avsnitt av Skärgårdsdoktorn - Såå jävla trevligt & Mysigt
. Gossip Girl
. Ensama mamma & Beck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0