Nytvätt, tack

- Hey vääärlden :))
Nedslagen i soffan, med en kopp thé & en seg chokladruta.
Tjejkväll på stan - På jobbet - Holmis :))
Jag slapp dock kvällspasset men det var härlig känsla när jag lämnade'rom.
Med bubblor & rosa choklad framdukat - Och finfina priser såklart ;.)

Hade världens sämsta morgon imorse.
Ah, allt var bara fel.
Skitigt hår framförallt och torrhsampot var slut.
Vi hade dust it, volympuder men jag tycker inte alls att det funkar som torrschampoo som vissa tycker.
Gud vad jag bannade mig själv för att inte tvättat håret igårkväll.
Stackars syster - Jag bara svor åt henne så fort hon bara vaknade och sa att jag var snygg.
Fy vah?!
Jag sa ganska snabbt Förlåt
:))
Hon vet hure är..
Men jag repade mig ganska snabbt, unnade mig en chokladkaka på lunchen, till läsningen i Elsas värld.
Lyxig lunch :D

Gårdagens look eftersom att Dagens inte var särksillt fotosugen imorse ;)

. Vit/Svart kråsblus från Vila.
. Stickad klänning från Tiger.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Först blev jag nog lite sur men jag repade mig också fort och tyckte synd om dig :P

För jag vet hur'e så jag hoppas att du koer ihåg det när det är ombytta roller ha!

2010-11-11 @ 21:35:17
URL: http://kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0