Tillbaka på jobbet

Helgledigt, vilket bloggfenomen ha!
Drabbar även mig, ibland.. Eller väldigt ofta ;-)
Nu är jag dock här igen, med en fantastisk helg i bagaget!

Fredags... Vi var lite smått däckade efter galejet  Stockholm.
Så därför bangade vi på en Myskväll med Wii & ALLT gott som finns hemma hos Jossan.
När hon ska ha mys så köper hon verkligen hem allt.
Jordgubbar, Godis, Chips, Pepparkako, Ost... Jag har säkert glömt 20 grejjer.
Underbart <3
Vi bangade iaf. och stannade hemma...
Vart så frestade av Fridis som skulle lyxa med Pizza så vi gjorde desamma.
Beställde hem en med skaldjur på.
Typiskt nog så fick vi förmodligen fel kartong av delivery-duden så det var bara skinka & ost på våran...
Men jag tyckte egentligen mer synd om den som kankse beställt bara skinka & ost och istället fick en med massa skaldjur på haha... Life is a bitch ;-)
Skit gott anyway.

Day after - Lördagen.
Efter jobbet gick vi och köpte varsin grillad korv och promenerade till Musikens hus.
Dax för consert.
Mamii sjunger i skolkören och det var dax för utdelning av terminens slit :))
Mötte upp Mamiis friends, Papii & Syster som kom med barnen <3
Jätte trevligt!
Syster körde hem oss & Barnen efteråt.
Vi hoppade av på Heidan och köpte lördagsgodis & Pizza.
Hyrde Draktränaren och typ sprang hem :D
Det är så roligt att lyxa till allt när dom är här - Föräldrarfritt & Typ Vuxenfritt som dom tycker :P
Att servera dom cola i stora glas med sugrör från en bricka och låtsas att vi är på restaurang.
Vi slicade upp pizzorna och åt till filmen.
Verkligen jätte bra film - Draktränaren.
5 av 5 kajer :))

Vi spelade spel och bäddade upp i soffan.
Wilma ville så klart se en till film - Det vart Toy Story 3, också bra.
En kvart över midnatt slocknade jag & Wilmisen här i soffan.







Finaste Mamii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0