Time of my life

- Hej Världen.
Back on the track.
Efter en sjuk fest lixom.
I Onsdags vare Kalas i Stockholm.
Vi stod för festen - Oh my.

Mötte upp Syster, Fridis & Sabina efter jobbet i Onsdags.
Lösögonfransarna åkte på på tåget.
Sen var man klär.
Gick och hämtade nycklar hos Lina som var på jobbet.

Möttes av en helt ny lägenhet, Den stora tvåan hade blivit en fantastiskt trea.
Sjukt bra renovering, åh det var så fint!
. Några glas rosé.
Lina kom hem och så även lilla Kesa.
Mysigaste hunden <3
Hon fick vara med och festa lixom.

En taxi resa senare och våra kroppar fylldes med alkohol, bokstavligt talat.
Stämningen var verkligen on top.
Det var ingen som körde nyktert kan jag säga.
Sjuuk kväll, jag tror inte jag tänker säga så mycket mer.. Haha.
Vad som hände, Vet någon ens det?
Vi vaknade till liv runt 9 igår morse.
En kissnödig hund ville lixom ut.
Jag slänger på mig pälsen och tar en morgonrunda med henne haha...
(Jag tror vi alla fortfarande var fulla vid den tiden)
Kom hem, och fortsatte sömnen ett par timmar till.
Sen var det Pizza dax, thats magic day after.

Vi begav oss runt 16.00 tiden.
Lina körde oss till stationen.
En förvånasvärt mysig & trevlig tågresa tillbaka till Uppsala.
Berodde helt klart på sällskapet <3
Take-away sushi från Yama på stationen.
Däckade i soffan hemma under täcken framför Tvn med sushi och soya.
Kunde inte smakat bättre.





Ledig idag - Fram till 18.15 då jag börjar mitt långa Fredagspass på 45 minuter.
Känns rätt ovärt, men Hey - Jag kunde lika gjärna jobbat hela dagen.
Så, jag kom ganska lindrigt undan ändå..

Nu ska jag mysa under täcket med en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0