Träningsvärk - Äntligen


- Hey sweet's.
Ledig dag, jag har en riktigt skön vecka.
Jobbar 3 av veckans 7 dagar.
Ledig Tisd, Onsd, Fred & Söndag.
Jaa tack :))

Började den här dagen med frukost framför Tvn.
Sen tog jag tag i datan.
Rensade & flyttade över alla filmer & bilder som legat och tagit upp nästan hela hårddisken, till den externa hårddisken.
Så nu gåre snabbt igen :D
Rensade bort sjukt mycket bilder också, man kan bara inte spara allt man knäpper...
Nu är jag klar iaf, har verkligen skjutit på detta.

Helt enorm träningsvärk i magen har jag.
Vi var och tränade igårmorse.
Sjuukt skönt att vara igång igen.
Tänkte ta en powerwalk idag men min mage pallar nog inte.
Vi får se, det kanske får räcka med ett styrkepass på yogamattan här hemma bara.
I värmen, det är ju så jävla kallt ute så man fryser ju häcken av sig första halvtimmen iaf.

Jag funderar på att sätta på Sunes sommar.. Vore as skönt att glo på.
Eller Pippi ellernåt annat sånt mysigt.

UPDATE.

Jag har sån träningsvärk så jag kniper mina nysningar för det känns som jag typ ska spränga magen.
Oskönt, jag hatar att väva nysningar!
My gäd!

Back to ledighet.
Vi hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0