Sweet things

Både jag & Syster fick med oss varsinn rosa Holmlunds-Påse hem från jobbet idag respektive igår.
. Lite nya nagelack från Pieces, riktigt höstfräsht glammiga färger.
Lackade mina imorse med Morning mist, kommer passa min nya byxdress perfekt som jag tänkte inviga imorgon.
. Två nya toppar, kommer om inte annat bli Suveräna i sommar.
Lite lätt transparanta med söt spets & volang.
Ett vitt & ett korallfärgat.
. Så vart det ett AP snyggt armband, också från Pieces, finns i både guld & silver.
Har velat ha ett sådant så himla länge.
Tänkte jag också matcha med imårrn.
T A G G A D!
Nu vart vi bjudna på middag också. jag & mina fina <3
Kunde äl inte bli bättre :))






Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh ! Armbandet va jätte snyggt ! Vad kostade det ? :)

2010-11-18 @ 19:19:46
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh tack, visst är det.

Kostar 99 riskdaler :)

2010-11-19 @ 10:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0