Vitlöks & Citronkyckling till oss

- Tjaaooo..
Eftermiddagens mörker har infunnit sig.
Dagen har spenderats hemma. Med undantag för en sväng till affärn.
Hoppade i mina underbara uggs & min rosa jacka.
Hade tänkt mig ugnsbakad lax till middag men kände ett sug efter nåt annat efter två källar med fisksoppa.
Så det blir kyckling istället, med en härlig sallad till.
Ska straxt överkrydda kycklingfileerna och skjutsa in de i ugnen.
(Update - 8 min. senare och middagen är nu klar sånär som att kycklingen lagar sig själv i ugnen nu)





Joss ringde och föreslog powerwalk men mina abbs sa bestämt nej.
Speciellt efter att jag plågat mina magmuskler ytterligare med ett pass på yogamattan.
Situpsen & benlyften var dödande.
Det riktigt bränns i magen varje gång jag reser mig ur soffan. Tack!
Vilken otrolig Må-Bra-Känsla.

Även hunnit med att färga bryn & frasar, alltid lika skönt att få det gjort.
Och en del tvättande.
Fick ett par ACNE jeans rena som vi helt tappat hoppet om efter en gigantisk fläck på asset.
Kan inte förstå hur den kom dit, ser ut såg ut som nån typ av oljefläck och vi trodde aldrig att vi skulle få de rena när inget försvann i tvätten.
Så köpte vi ändå nåt Tabort medel som mirakulöst verkar ha löst upp ass-fläcken.
Tabortgrejjen kostade 30 spänn bara, 30 jävla spänn.
Helt värt.
Syrris kommer as glad, eftersom hon nog tycker att jag pajjat dom iochmed att jag bar dem när fläcken uppkom :))
Känns skönt.

Nu återgår jag till Förkväll, men Gynning är inte med på Tisdagr - Trist.




Först raka sen sneda benlyft, I diiied!





Nu har vi banne mig lovat oss själva att avvara en kvart varje dag åt denna matta.
Hur svårt kan de va?
Hur lat kan man va?
Situps, Rumplyft, Benlyft är min bas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0