Vilken godispåse

Åkejdo :))
Vilken låång dag!
Min kropp, som var inställd på sovmorgon fick snabbt ställa om..
Jag & Syster körde total makeover på jobbet idag :))
Massa rea, massa julklappstips, i samband med de nya provrummen, åh vad vi längtar :))
Kommer bli super.

På eftermiddagen begav jag mig till Eriksbergskolan och hämtade mina ögonstenar.
Alltid lika välkommen där ;)
Nu längtar jag efter att köpa julklappar åt er!
Hann ner en sväng på stan igen sen, rush innan stägning, fick sälskap av min vackra Josefne <3
Jag fick med mig min röda klänning hem, och smink.
Det här var en sådan månad när typ allt tog slut i sminkväskan.
Nu längtar jag efter att bara fylla den till bredden med bra smink.
Vackra ögonskuggor, smäktande läppstift, glänsande läppglans och förtrollande nagellack :))
Med tiden..

Kom i sista sekund även ihåg att handla snören till adventsljusstaks-siffrorna som vi köpte förra månaden.
Jag hittade ett precis sånt jag ville ha..
Blev jätte fint.


Underbart persikofärgat blush från Face - Col. Celestial.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0