Fisk på en Måndag


Jag tog mig ner på stan, i solskenet på min cykel.
Mötte upp Syster för en snabb lunch för att sedan springa iväg och shoppa tränigskläder.
Nya shoes - Ah så snygga, sjukt snygga jag kommer känna mig HELT tillfreds på gymmet bara av dom där dojjerna..
Ni ska få se :D

Syrris sällskap fick jag i en timme, sen fick jag fördiva tiden själv.
Väldigt mysigt faktist..
Gick i lugn och ro och drömde på Myrra, inne på Household där det julpyntades med jultoner i högtalrna.
Sucker för julen som man är så var det MYSIGT!
Synd för kidsen bara som får en så otroligt lång väntan på julklappar när de tror att det lixom är jul - Snart!
Men jag är inget barn längre, Ha!

Nu ska jag ställa mig i köket och se til att middagen är klar när Syster kommer hem.
Dag Måndag - Lax! Med en avokadosallad utan avokado till.

. Top från London.
. Ljusrosa stickad tröja.
. Love - ring & pilotissar.
. Skitigt hår & avskavda naglar, häften take'n care of Och resten ska jag manykyrera till ikväll :))

Ses sen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0