Jag vet precis vart jag ska

Fastnade på Stureplan.
Där kan man bara sitta och glo!
Alla är ju så sjukt snygga, jag fattar inte.
Var först ute på Utelivuppsala - Booring.
Det är säkert mindre snygga människor ute även på Stureplan men här - Det är ju iaf. bara dom som fastnar på bild, med några undantag givetvis.
Men i Stockholm är det ju tvärtom iaf, där fotas bara de fräsha + att bilderna är så mycket snyggare.
Plus att där släpper de inte in vem som helst heller.
Där kan de neka i dörren på grund av fula dojjer...
Inom ett år ska jag vara klar med Uppsala, det säger jag bara.
Jag kan det här nu - 2 klubbar.

Jag ska dock inte sitta och beklaga mig över det här nu.
Det är väl bara upp till mig var jag bor :) Move bara.
Men vi ska verkligen jobba på det.
Våran underbara Leila sa alltid att vi borde dra till Miami eller Aussie eller nåt, att vi inte alls passade här...
Då skrattade vi bara - Nu vet jag vad hon menade.
Åh jag längtar - Just nu känns mer som en paus :))
Jag vet vart jag ska, vart jag vill!

Så här snygga människor ser man bara inte på Birger.
Jag dör för hur snygga dom är.
Man ser att de verkligen lagt ner tid på sin look.
Även om håret är spikrakt så har de jobbat med det.













Bilder lånade från Stureplan.se

Det är lixom inga Gina T klänningar här - Så är man 'klär'.


Kommentarer
Postat av: Serri

Haha... Vad rolig du är hjärtis! Jag flyttade faktiskt till Sthlm nu i helgen :) Blir dock på halvtid tills jag är klar med plugget. Vi kanske kan ta en lunch eller fika på fredag. Hörs sötis! Puss. Snygga lips btw ;)

2010-10-31 @ 20:14:34
Postat av: Kristina

Men åh, det låter helt underbart.

Hör av mig till dig snyggis <3

2010-10-31 @ 21:00:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0