Kick-ass skor

Åh nu fick jag ett riktigt lyckorus tack vare ett väldigt uppskattat telefånsamtal!
Yes yes yes, life rules!

Laxen står i ugnen och blir färdig.
Öste på med massa goda kryddor och svängde ihop en sallad.

Men som lovat.
Heres my shopping!

. 2 st. träningstoppar.
En från Röhnish & en från Champions rosa bandet kollektion, ville jag ha redan förra året men var för SNÅL.
(Snålhet rymms inte längre i mitt liv jag blir så mycket lyckligare då :))
. Ett par nya löparthights så man har att växla med.
. Vattenflarra
. Mina kick-ass skor .  .  . !










Kommentarer
Postat av: Serri

Ååh, älskar träningstoppen med rosa bandet, måste köpa en!



PS. Det känns mer "hemma" här ;)



Kramis

2010-10-26 @ 22:46:42
Postat av: Kristina

Ja visst ä den fin.

Finns i ljusrosa/vitt också, köpte en av varje :D



Men åh jag känner också det, här för att stanna :P



Kramis

2010-10-27 @ 08:37:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0