Oroande news..

- Hey friends!!
Vore det inte för att jag satt inomhus så skulle jag blåsa bort, ner på gatan och därmed basta.
Jag kommer ju aldrig komma fram till jobbet på cykeln, om det nu inte skulle vara så att jag hade... Medvind!
Nej jag vet, händer det någonsin när man cyklar?
Inte mig.
Får börja i tid.

Igår vart det mys hemma hos fröken Åkerlund.
I hennes vackra hem, åh det blir såå himla mysigt finis!
Där ska vi vara mera :D
Premiär av både Desperate HW & Cougar town.
I löööve that Cougar!
Helt klart bästa.

Nu till min  ''Issue''  just nu.
Terrorhotet mot Europas storstäder.
Bla. London :((( Sämst!
De ''avråder inte'' att åka men...
Ush, det känns trist och oroande.
Låt världen va lixom... Hör ni mig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0