Outstanding, det är så man vill va

Jackfrågan dyker upp igen.
Nu fixar jag som sagt äntligen till min rosa saga med en fet, mörk päls.
Precis som jag ville.

Men man kan aldrig få för många jackor, ellerhur.
Pratade i början om en Woolrich jacka, men jag tycker dom försvinner lite i sina mörka färger..
Sen fastnade jag för en annan från Pennfield.
Lite mer figursydd med skärp i midjan tom.
Den känns väldigt kvinlig och inte så klumpig.
Var så nära att slå till på den i helgen..
Men sen finns ju Woolrich jackan i en cremefärgad.
Den enda färgen vi inte fått hem till jobbet. Än.
Skulle den komma skulle jag bli helt kär!
Pälsarna på dom är outstanding!
Då skulle jag bara inte kunna låta bli, easy choise.
Kanske ska fundera på det, i så fall kolla om den går att beställa fortfarande...
Hum... Jag kan inte bestämma mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0