Restylane - In me

- Mooorning goodlook's!
Åh det var nyfiket igår tror jag bestämt ;-)
Åtminstonde så pekar statistiken åt det hållet :))
Jag hann inte med nån blogg alls igår dessvärre.

Full rulle hela dagen, en sjukt lång dag kändes det som.
Efter jobbet mötte vi som sagt upp SnyggMatilda.
Handlade massa gott på Ica.
Åt bakpotatis (Standard) , drack vin och snackade massa skit :D
Sjuukt många skratt! Värt.
- Tack Finis för en underbar kväll <3

Mina läppar då!
Jo nog fick jag gå runt som en Linda Rosing igår, Kind of.
Lite fläskläppsfeeling på de hela.
På eftermiddagen fick jag lite värk också, men den försvann lika snabbt med en Ipren.
Fortfarande lite svullet och ett litet blåmärke har intagit min överläpp.
Men det är det vääärt!
Åh jag ska fota dom ikväll så ni får se :))
Äntligen!

Nu måste jag cykla iväg till jobbet, i min nya tröja, som ni också får se ikväll.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nyfiken i en strut tittar ut!



Jag ska också visa sen :P

2010-10-28 @ 09:53:14
URL: http://kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0