Familjen

Vilken underbar helg.
Kom hem till två glada ansikten igår efter jobbet.
Syster var i full gång i köket - Det vankades sushi, Viktor & Wilma hade beställt :D
Vi jobbade i köket allihopa.
Och det vart godare än köpt, enligt mina gullungar.
Jag kunde bara hålla me!
Sen klädde vi på oss och gick och köpte Lördagsgodis.
Med mätta magar fyllde i vanlig ordning upp vardagsrumsbordet med godis, popcorn och ostbågar.
Film - Mr Bean haha.
Vi bara låg här och skrattade.

Wilmis somnade mellan mig och syster.
Jag vaknade av att den lilla prinsessan låg och pillade på min arm.
Åh <3
Rån med smör på morgnarna är helt obligatoriskt när de sover hos oss eller Mamii.
Framför morgon Tv.
Vi hann med en del lek ute på gården också , Dunkenkurragömma & Dunkentagare.
Min kondis svek mig dock till slut.
Barn bara går och går ju!

Mer än detta tog vi en tur till Gränby Centrum idag.
Och gjorde det vi är ganska bra på va - Shoooopping :D
Jag visar sen ;-)
Nu börja Ensam mamma igen!






Mys fraför Tvn.
Bäddade upp hela soffan med täcke och kuddar.
Nattlinnen åkte på.
Rån även till kvällsis :))
Myys.




Lektime outside idag.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0