Bejbiiies

Oj, wöuw wöuw.
- Hej & återigen Varmt välkomna, nya ansikten lixom :))
Det var treviligt att se! Minst sagt.
Då ska jag göra mitt bästa för att behålla er.

Började dagen men en underbar Måndag.
Vetskapen om en helt ledig Tisdag gjorde om möjlgt dagen ännu bättre.
Finis-Jossi var in och plockade upp mig för en ur trevlig lunch.
Vi satte oss på Waynes - Kycklingfoccachia it was.
Sen gled vi ner till ån och andades höst-luft.
Mysig stund - Tack för en värdefull timme darling <3

Premiär av Halv åtta hos mig ikväll.
Jag & Syster hann precis hem, för att slänga oss framför TVn och glo.
Skit snygg hunk som hade middag.
- Men bjud oooooss på maaat då.. Beeejbi? Haha ;.)
Vad fick då vi?
Nästan INGENTING fanns hemma, och vi hann lixom inte till affär'n.
Vi slängde ihop vad som fanns.
Lite jordnötter, minimarshmallows & smält choklad fick bli en liten söt/salt röra i en söt liten skål.
+ Rån!!!
Det fanns fanta i kylen så..
Lite läsk fick rädda mealen :D

Sen drog vi vidare på Wallander-resan.
NU - Fredrik & Filip.
Sköönt program.
Lots of laughs haha.
Jag tycker synd om gubben som pratar om sitt självförtroende och säger
'' Näej det är väl inte så bra. Om det kankse sitter i från barndomen, när man blev lite mobbad och så.. ''
Naaw - Beeejbie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0