Brusigt

- God morgon vänner...
Ush, så himla ont i huvudet, jag vaknade lixom me're :(
Vaknade med ett ont huvud och näsblod.
Det bara rann, och blödde genom bommullstussarna på direkten.
Trääligt.

Jag måste nog blanda mig en treo nu, innan jag ska cykla iväg till jobbet.
Solen skiner iaf. idag - Det känns trevligt :)

Igårkväll kollade vi klart på sista Walander filmen, kändes så jävla trist att det var sista.
Jag vill se mer.
Vi vill se mer.
Sämst, vad ska vi nu se på?
Jag undrar om det komme flera... Kankse inte?
Wallander är ju ganska seg i slutet där, slutar han med jobbet så blire ju lixom inga fler Wallanderfilmer...
Åhhhhå va tråkigt.


Nu - Treo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0