Classifie me

- Hey finissar!
Kvällen fångar mig.
Efter jobbet vart det storkök hemma hos oss.
Dax att jobba med färsen lixom.
. En stor gryta med Chili con carne, vart förbannat god.
. Ett fullt kok med Köttfärsås, Highclassig..
. Ett fat fyllt med DOVHJORTS-BIFFAR haha, också grymma.

Nu ligger jag och glor på Morden i midsommer, lite nostalgi över det.
Brukade kolla nä vi va mindre med Mamii & Papii.
Då tyckte vi det va as läskigt.. Den där musiken.
Nu kan jag ta're, har ju lixom vuxit in i min kärlek till krimianlserier,
även om de svenska ligger mig varmast om hjärtat ;-)
Men snart ska jag Hit the pillow...
Skönhetssömn väntar.

Torsdag imårrn, en dag närmare helg.
En dag närmare 30 årsfest :))

- Sov gott sweet's <3







Ny kofta från CLASSIFIED Blondinbellas märke som nu finns på Holmis :))
Riktigt trevlig om jag får säga're sjelv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0