Det förtjänar man

Bad bad blogger.
Men en fet update kommer ikväll.
Det  L O V A R  jag.
Jag har bara inte hunnit. Haft tid.
Den tiden kommer ikväll.

Nu ligger jag i soffan och önskar att jag slapp cykla till jobbet idag.
Söndagsjobb är aldrig särskillt roligt.
Söndagar är en av mina favoritdagar..
Men plikten kallar.

Birger igår. Det var INSANE.
Så jävla toppat.
Så lyckligt, jag blir lycklig av att tänka på're..
Sjukt dansant :D
Ah va trevligt.. Så trevliga ansikten.
Vitt vin & en underbar natt i vimlet.
Fantastiskt.

Men nu vill jag bara komma hem.
Till Syrris färdiga middag.
Köttmiddag.
Sen väntar det bästa...
'' Det blir en sommar i Sverigee med diiig...''
Premiär för Ensam mamma söker ikväll.
Mitt och Syrris favoritprogram.
- Jossi skaru komma över? ;.) Haha

Åh vill ha nu nu nu.
Vad som ska göras nu är drickas coca cola haha.

Hoppas ni är lediga idag.
Det förtjänar man!

- Laater bejbiiiesar <3

Kommentarer
Postat av: cornelia

hej jag såg din bloppis och var intrsread av att köpa 4 saker utav dig och undrar om de finns kvar..



fornarina jeanskjolen med knappar storlek s vita adidas skor med rosa.. svea t-shirt vit med svea text på ryggen ochde svarta klackskorna med öppning från sidorna från nelly. kan du mejla mig på [email protected]

2010-09-12 @ 21:37:25
Postat av: Lisa

Hej jag såg också din bloppis och är intresserad av pälsvästen. Vore toppen om du kunde mejla mej på [email protected]!

2010-09-13 @ 22:16:35
Postat av: lisa

Hej jag såg också din bloppis och är intresserad av den svarta pälsvästen! Vore toppen om du kunde mejla mej på [email protected]

2010-09-13 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0